Στην επικαιρότητα ήρθε έστω και μέσω MIG το μέλλον της Attica Group που είναι ο ακτοπλοϊκός βραχίονας του Ομίλου.
Μετά την αποκάλυψη την περασμένη Κυριακή του ΘΕΜΑτος, ότι μέχρι αρχές Οκτωβρίου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η συμφωνία για την αναχρηματοδότηση των δανείων της MIG από δύο αμερικανικά funds, το Farallon Capital Management και το Oak Hill Capital Partners, βρέθηκε πρόσφορο έδαφος για σεναριολογία γύρω από την εταιρεία. Ένα από αυτά έκανε λόγο ότι η Attica θα εξαγοράσει την ΑΝΕΚ LINES.
«Η Attica δεν έχει κανένα σκοπό να εξαγοράσει την ΑΝΕΚ. Έχουμε μία συνεργασία χρόνων η οποία είναι κερδοφόρα και για τις δύο πλευρές» ήταν η απάντηση κύκλων του Ομίλου. Ο Όμιλος ATTICA είναι ο μεγαλύτερος ελληνικός όμιλος επιβατηγού ναυτιλίας. Επίσης, βάσει των διαθέσιμων στοιχείων, είναι ο τρίτος μεγαλύτερος όμιλος στη Μεσόγειο και ανάμεσα στους δέκα μεγαλύτερους της Ευρώπης στον κλάδο του (βάσει κύκλου εργασιών).
Μετά την εξαγορά της Hellenic Seaways δραστηριοποιείται με ένα στόλο 29 πλοίων πραγματοποιώντας δρομολόγια στην Ελλάδα (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Κρήτη, Β.Α. Αιγαίο, Σαρωνικό και Σποράδες) και στις γραμμές σύνδεσης Ελλάδας – Ιταλίας (Διεθνείς πλόες).
Η θέση της εταιρείας στην αγορά
Στην ελληνική ακτοπλοΐα, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου στη χρήση 2018 ανήλθε σε 276,83 εκ. ευρώ έναντι 183,45 εκ. ευρώ στη χρήση 2017. Η σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών οφείλεται κατά κύριο λόγο στην ενοποίηση της εξαγορασθείσας εταιρίας HSW, από 1.6.2018. Τα πλοία της HSW δραστηριοποιούνται στην ελληνική ακτοπλοΐα και ειδικότερα στις γραμμές των Κυκλάδων, του Β.Α. Αιγαίου, του Σαρωνικού και των Σποράδων.
Στην Αδριατική θάλασσα ο Όμιλος δραστηριοποιήθηκε στις γραμμές Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ανκόνα, και Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Μπάρι όπου δρομολογήθηκαν τα πλοία Superfast I, Superfast II και Superfast XI.
Συνολικά τα πλοία του Ομίλου για το 2018 (το μεταφορικό έργο της HSW υπολογίζεται από 1.6.2018, ημερομηνία ενοποίησης της στον Όμιλο), μετέφεραν 6,7 εκ. επιβάτες, 953 χιλ. αυτοκίνητα και 362 χιλ. φορτηγά.
newmoney.gr