Attica Group: Γιορτάζει τα 200.000 μέλη στο πρόγραμμα Seasmiles

Attica Group

Το πρόγραμμα πιστότητας και επιβράβευσης Seasmiles της Attica Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ (Attica Group), μέλος του Ομίλου Marfin Investment Group, έφτασε τα 200.000 μέλη.

Ανταποδίδοντας την προτίμηση του πιστού επιβατικού κοινού στις υπηρεσίες των πλοίων του Ομίλου, το πρόγραμμα Seasmiles προσφέρει στα μέλη του έκπτωση 50% σε όλα τα δρομολόγια στις γραμμές Εσωτερικού για το διάστημα από 27/01/2017 έως 30/01/2017.

Το πρόγραμμα Seasmiles ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2011, ανταποκρινόμενο στις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες των ταξιδιωτών. Η απήχησή του στο επιβατικό κοινό είναι μεγάλη, καθώς τόσο μέσω της διαδικασίας συλλογής και εξαργύρωσης πόντων, όσο και μέσω της παροχής ειδικών προσφορών σε εισιτήρια, το πρόγραμμα διευκολύνει τα μέλη στα ταξίδια τους στα Ελληνικά νησιά και στις γραμμές Ελλάδας – Ιταλίας.

Το πρόγραμμα Seasmiles απευθύνεται στους επιβάτες της Attica Group που ταξιδεύουν με την BLUE STAR FERRIES και την SUPERFAST FERRIES στην Αδριατική θάλασσα, στις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα, τα νησιά του Β.Α. Αιγαίου και την Κρήτη. Είναι σχεδιασμένο να παρέχει στα μέλη του αποκλειστικά προνόμια, δώρα, ειδικές προσφορές και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Τα μέλη συλλέγουν πόντους για κάθε αγορά εισιτηρίων και προϊόντων από τα μπαρ, τα εστιατόρια και τα καταστήματα των πλοίων, οι οποίοι καταχωρούνται αυτόματα στον προσωπικό τους λογαριασμό και μπορούν να τους εξαργυρώσουν για αγορά δωρεάν εισιτηρίων, γευμάτων και ποτών εντός του πλοίου, ενώ ταυτόχρονα απολαμβάνουν έκπτωση σε επιλεγμένα είδη στα καταστήματα των πλοίων στα εστιατόρια A La Carte.