Την απόκτηση του Ro/Ro ANGLIA SEAWAYS της δανέζικης DFDS ανακοίνωσε χθες επίσημα το Attica Group. Το πλοίο αγοράστηκε έναντι 12,05 εκατ. ευρω τοις μετρητοίς και θα καλύψει τις αυξημένες ανάγκες –σε φορτηγά- που έχουν δημιουργηθεί σε Κυκλάδες και Δωδεκάνησα.
Πρόκειται για ένα πλοίο που έλειπε από τον στόλο του και που θα έπρεπε να είχε αγοραστεί από καιρό. Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί μέχρι της 5 Ιουλίου και διαθέτει τις κατάλληλες διαστάσεις και προδιαγραφές προκειμένου να εκτελέσει αποτελεσματικά τα καθήκοντα που θα του ανατεθούν. Βασική αποστολή του, θα είναι να ανακουφίσει τα μεγάλα ro pax της εταιρείας, ιδιαίτερα κατά τις θερινές περιόδους.
Το ANGLIA SEAWAYS ναυπηγήθηκε στην Κίνα (Guangzhou Wenchong Shipyard) το 2000 για λογαριασμό της ολλανδικής Norfolk Line και το πρώτο του όνομα ήταν MAERSK ANGLIA. Μέχρι το 2006, εξυπηρέτησε τη γραμμή Scheveningen – Felixstowe, ενώ στη συνέχεια μεταφέρθηκε στη γραμμή Vlaardingen – Felixstowe. Το 2009, δρομολογήθηκε στη γραμμή Heysham – Dublin, ενώ τον Ιούλιο του 2010 πουλήθηκε στη δανέζικη DFDS Seaways και μετονομάστηκε σε ANGLIA SEAWAYS, παραμένοντας στη γραμμή.
Τον Φεβρουάριο του 2011 ναυλώθηκε στην Seatruck Ferries, όπου εξυπηρέτησε τις γραμμές Immingham-Rotterdam, Rosyth-Zeebrugge και Heysham-Warrenpoint (2012-2014). Τον Απρίλιο του 2014, επέστρεψε στην DFDS και δρομολογήθηκε στις γραμμές Travemünde – Klaipeda και Vlaardingen – Killingholme. Σήμερα, ταξιδεύει στη γραμμή Vlaardingen (Ολλανδία) – Felixstowe (Μεγ. Βρετανία) και φέρει σημαία Δανίας.
Το ANGLIA SEAWAYS έχει χωρητικότητα 13.073 gt (4.650 dwt), μήκος 142,5m, πλάτος 23,2m και βύθισμα 5,5m. Η μεταφορική του ικανότητα είναι 12 οδηγοί φορτηγών και 121 φορτηγά (1.680 γραμμικά μέτρα). Διαθέτει 2 κύριες μηχανές Sulzer 8ZAL40S diesel συνολικής ισχύος 10.740 kw και μπορεί να αναπτύξει υπηρεσιακή ταχύτητα 18 κόμβων.
Καλορίζικο.
Φωτο: Frank Bahrends, Marco Schoone, Ulf Kornfeld, Pilot Frans
sroussos@nautilia.gr