Στη μεγάλη δεξαμενή του Περάματος ανέβηκε χθες το Ro/Pax ΑΣΤΕΡΙΩΝ της ANEK LINES, συνοδευόμενο από τα ρυμουλκά ΗΦΑΙΣΤΟΣ 3, ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ 16 και ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ NEW GENE, προκειμένου να πραγματοποιήσει τον καθιερωμένο δεξαμενισμό του.
Το πλοίο, αφού προηγουμένως ολοκλήρωσε τα δρομολόγια του στην Αδριατική κατέπλευσε στο Πέραμα στις 12 Φεβρουαρίου 2018. Στη δεξαμενή αναμένεται να παραμείνει μέχρι τις 18 Φεβρουαρίου και απο τις 22 του μηνός θα επανέλθει στα τακτικά του δρομολόγια μέχρι τη 12η Απριλίου, οπότε και θα ολοκληρωθεί η περίοδος της ναύλωσής του.
Υπενθυμίζεται, ότι το ιταλικό σκαρί ναυλώθηκε εκ νέου –τον περασμένο Ιανουάριο- στη γαλλική Brittany Ferries, με σκοπό να δρομολογηθεί στη γραμμή Cork (Ιρλανδία) – Santander (Ισπανία). Το πλοίο θα μετονομαστεί σε CONNEMARA και αναμένεται να προσφέρει ένα επιπλέον κυκλικό εβδομαδιαίο δρομολόγιο από το Cork στο Roscoff (Γαλλία).
Το Ro/Pax ΑΣΤΕΡΙΩΝ, θα αντικατασταθεί στη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Βενετία, από πλοίο παρόμοιας χωρητικότητας και δυνατοτήτων. Μάλιστα, οι πληροφορίες λένε ότι η εταιρεία έχει ήδη εντοπίσει αδελφό πλοίο, που επίσης ανήκει στη Stena RoRo και το οποίο θα διαθέτει περισσότερα κρεβάτια που είναι αναγκαία για την καλύτερη εξυπηρέτηση της γραμμής.
Το ΑΣΤΕΡΙΩΝ έχει ναυπηγηθεί στην Ιταλία το 2007 (C.N. “Visentini” di Visentini Francesco & C, Donada). Έχει χωρητικότητα 26.500gt (7.000 dwt), μήκος 186,46 μέτρα, πλάτος 25,60 μέτρα και βύθισμα 6,60 μέτρα. Μπορεί να μεταφέρει 820 επιβάτες (424 κρεβάτια) και 195 Ι.Χ. (2.250 γραμμικά μέτρα). Εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές MAN B&W diesel συνολικής ισχύος 21.600 kw και αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 22 κόμβων.
[youtube id=”Yp9XYhnEWsI”]
φωτο και βίντεο: Δημήτρης Μεντάκης