Την άρνηση των ισπανικών αρχών συνάντησε η προτεινόμενη –από ελληνικής πλευράς- συμμετοχή του πλοίου «ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ» (38.000gt) στο επιχειρηματικό σχήμα που δημιουργήθηκε από την Attica Group με ομάδα τραπεζών του Μαρόκου για τη δρομολόγηση πλοίων στη γραμμή Algeciras – Tangier Med.
Σύμφωνα με ισπανικά δημοσιεύματα οι αρχές της Ισπανίας θεωρούν ότι η δρομολόγηση ενός τόσο μεγάλου πλοίου -χωρητικότητας 850 ΙΧ- στη γραμμή θα προκαλέσει πραγματικό «χάος» στο λιμάνι, καθώς οι υπάρχουσες λιμενικές υποδομές αδυνατούν να υποδεχθούν πλοία αυτού του μεγέθους. Ως εκ τούτου η νέα εταιρεία θα πρέπει να αναζητήσει άλλο πλοίο ή ακόμη και να ναυλώσει κάποιο άλλο με στόχο να διπλώσει στη γραμμή το πλοίο ΔΙΑΓΟΡΑΣ, το οποίο ετοιμάζεται να αναχωρήσει για δυτική Μεσόγειο στις αρχές Ιουνίου.
Παρόλα αυτά, οι ισπανικές αρχές εξουσιοδότησαν την επιχειρηματική δραστηριότητα της πρόσφατα ιδρυθείσας εταιρείας African Morocco Link (AML) στη συγκεκριμένη γραμμή, στην οποία οι Μαροκινές τράπεζες (BMCE Bank) συμμετέχουν με το 51%, ενώ η ελληνική πλευρά (Attica Group) με το 49%.
Όσο αφορά στη σύνδεση του λιμένα του Nador με τη δυτική χερσόνησο, η νέα εταιρεία αναμένεται να αναλάβει σύντομα δράση με το άνοιγμα νέας γραμμής.