Πλώρη για τη μεγάλη δεξαμενή Βασιλειάδη (08.01-15.01/2018) ρυμουλκούμενο, έβαλε το πλοίο ΑΙΟΛΟΣ (7.657gt/1975) της Med Lines (πρ. Portucalence Shipping), προκειμένου να συνεχιστούν με εντατικούς ρυθμούς οι εργασίες συντήρησης και μετασκευής του.
Υπενθυμίζεται, ότι το θρυλικό σκαρί αγοράστηκε τον περασμένο Απρίλιο –από την ιταλική MOBY Lines – μαζί με το ομόσταυλο ΑΝΕΜΟΣ (5.700gt/1966). Κατέπλευσε στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας στις 7 Οκτωβρίου 2017 με το όνομα MOBY LOVE και αμέσως ξεκίνησαν εντατικές εργασίες συντήρησης των μηχανών του, καθώς και ριζικής ανακαίνισης του ξενοδοχειακού του.
Στα τέλη Νοεμβρίου, το πλοίο μετονομάστηκε και επίσημα σε ΑΙΟΛΟΣ ενώ παράλληλα ξεκίνησαν και οι εξωτερικές εργασίες μετασκευής του. Μέχρι στιγμής, έχουν ήδη κλειστεί οι βαρδιόλες του, ενώ παράλληλα “σκεπάστηκε” και ο χώρος του ρεμέτζου με την προέκταση του ανωτέρου καταστρώματος προς τα πρύμα. Ακολουθούν αλλαγές στα σωστικά μέσα, φρεσκάρισμα και δεξαμενισμός.
Επισημαίνεται, ότι αρχικά, ο στόχος της εταιρείας του ήταν το ΑΙΟΛΟΣ να αντικαταστήσει στις Αζόρες το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ (4.590gt/1974), που πουλήθηκε στη Μέση Ανατολή ως AL SALMY 4. Νέα σενάρια, όμως, το θέλουν να δρομολογείται στην ελληνική ακτοπλοΐα, όχι όμως νωρίτερα από τον Φεβρουάριο του 2018. Σενάρια, που μέχρι σήμερα δεν έχουν επιβεβαιωθεί.
Σε κάθε περίπτωση, η δρομολόγησή του σε κάποια γραμμή της ακτοπλοΐας μας έχει προκαλέσει το έντονο ενδιαφέρον του ανταγωνισμού.
Το MOBY LOVE ναυπηγήθηκε το 1975 στα Cantieri Navali di Pietra Ligure, της Ιταλίας (yard number 12). Έχει χωρητικότητα 4.649gt (1.118 dwt), μήκος 114,6 μέτρα, πλάτος 18,62 μέτρα και βύθισμα 4,11 μέτρα. Μπορεί να μεταφέρει 1.200 επιβάτες και 220 Ι.Χ.. Διαθέτει 2 κύριες μηχανές Pielstick 16PC2-2V-400 συνολικής ισχύος 10.740 kW και αναπτύσσει ταχύτητα 21,8 κόμβων.
φωτο: Dennis Mortimer