Με γεμάτα τα μεγάλα ξενοδοχεία και πληρότητες που φθάνουν σε πολλές περιπτώσεις το 80%-90%, στην Κρήτη, η φετινή τουριστική σεζόν κλείνει σε περίπου ένα μήνα από σήμερα, ενώ οι τουριστικοί επιχειρηματίες είναι ιδιαίτερα αισιόδοξοι και για το 2022.Επιπλέον το Υπουργείο Τουρισμού ετοιμάζει καμπάνια για να γίνει City Βreak το Ηράκλειο.
“Η χρονιά ήταν θεαματική από την άποψη ότι δεν περιμέναμε να πάει τόσο καλά”, είπε στην “Π” ο Γιώργος Σφακιανάκης, πρόεδρος του Παγκρητίου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων. Ο ίδιος ανέφερε ότι σήμερα μεγάλα συγκροτήματα έχουν πληρότητες 80%-90% και οι μαζικές πτήσεις τσάρτερ θα συνεχιστούν, μέχρι το πρώτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου.
Οι περισσότερες μονάδες κλείνουν από τέλη του μήνα, ωστόσο κάποιες θα μείνουν ανοικτές για να φιλοξενήσουν τους τελευταίους τουρίστες που θα κάνουν τις διακοπές τους στην Κρήτη μέχρι το τέλος Νοεμβρίου.
“Υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για κρατήσεις το 2022, ήδη υπάρχουν πελάτες που λόγω πανδημίας μετέφεραν το ταξίδι τους για του χρόνου, άρα έχουμε μια “μαγιά” σημείωσε ο κ. Σφακιανάκης.
Ο ίδιος πρόσθεσε ότι οι εκθέσεις του Λονδίνου και του Βερολίνου θα ξεκαθαρίσουν το τοπίο αναφορικά με το πώς θα κινηθεί του χρόνου η σεζόν.
Alltours: Aύξηση των τσάρτερ για κρατήσεις τον Οκτώβριο
Οι κρατήσεις της γερμανικής αγοράς για ταξίδια τον Οκτώβριο είναι σε υψηλότερα επίπεδα από τον αντίστοιχο μήνα του 2019, σύμφωνα με τον πρόεδρο και ιδρυτή του Γερμανού τουρ οπερέιτορ Alltours, Willi Verhuven.
Ο κ. Verhuven επισημαίνει ακόμα ότι οι δημοφιλέστεροι προορισμοί των Γερμανών για αυτή την εποχή είναι η Ισπανία – ιδιαίτερα η Μαγιόρκα – η Ελλάδα και η Τουρκία.
Τα ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα ζήτησης στον τουρ οπερέιτορ, που εδρεύει στο Ντίσελντορφ, ανάγκασαν την εταιρεία να προσθέσει 65 επιπλέον τσάρτερ πτήσεις στις ήδη προγραμματισμένες. Η πρόσθεση πληρότητα αφορά την περίοδο από 8 Οκτωβρίου εως 7 Νοεμβρίου, και αναχωρήσεις από τα αεροδρόμια Ντίσελντορφ και Φρανκφούρτης προς τη Μαγιόρκα και την Κρήτη.
Αυτές οι αποκλειστικές πτήσεις τσάρτερ, που περιλαμβάνουν επιπλέον 20.000 θέσεις, θα πραγματοποιηθούν από τις εταιρίες Condor, Alba Star και Vueling.
Β. Κικίλιας: CityBreak το Ηράκλειο – Νέα καμπάνια του Υπουργείου Τουρισμού
O υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας σε συζήτηση για τον τουρισμό στο οικονομικό φόρουμ των Δελφών κάνοντας έναν μέχρι στιγμής απολογισμό της τουριστικής περιόδου, είπε ότι πήγε καλά και ότι μπορεί το καλοκαίρι να τελείωσε, ωστόσο οι τουριστικοί προορισμοί είναι ακόμη δημοφιλείς.
“Για τον μήνα Σεπτέμβριο έχουμε πληρότητα 65% και για προορισμούς όπως η Ρόδος και η Κρήτη τα στοιχεία είναι καλά και για τον Νοέμβριο”, τόνισε. Η στρατηγική είναι κοινή με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και συνοψίζεται σε 2 καμπάνιες. Η πρώτη που αφορά στην στήριξη του “City-Break” και καλύτερη διαφήμιση ξενοδοχείων σε μεγάλες πόλεις (Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ηράκλειο κλπ) με 12μηνη λειτουργία καταλυμάτων και η δεύτερη θα ξεκινήσει πολύ νωρίς, Φεβρουάριο και Μάρτιο, γιατί τότε κλείνονται οι κρατήσεις, τα μεγάλα πακέτα και οι συμφωνίες για το καλοκαίρι.
Η προσπάθεια που γίνεται είναι να ενταχθούν στο πλάνο των τουριστών περισσότεροι προορισμοί στην ελληνική ύπαιθρο και στην περιφέρεια, όπως τουριστικοί προορισμοί σε βουνά, σε καταφύγια, σε μνημεία αλλά και με την ενίσχυση ειδικού τουρισμού, όπως αθλητικού τουρισμού, γαστρονομικού τουρισμού ή οινοτουρισμού κ.α.
“Η χώρα μας αντέχει τα 30 εκατομμύρια τουρίστες τον χρόνο, αν διαχυθούν σε περισσότερους προορισμούς”, συμπλήρωσε και τόνισε ότι τα 320 εκατομμύρια που προορίζονται από το Ταμείο Ανάκαμψης θα επενδυθούν στη βελτίωση υποδομών όπως μαρίνες, λιμάνια, χιονοδρομικά κέντρα, αλλά και για την εκπαίδευση στον κλάδο του τουρισμού.
Πηγή: patris.gr